Nekateri dijaki bi delali samo prek blogov, tisti, ki nimajo dostopa, na žalost niso vključeni v te aktivnosti. Zase pa mislim, da ne bom (vsaj zaenkrat še ne)delala preko blogov.
Ne glede na odziv, dijakom je stvar všeč. Nekateri so se s tem prvič srečali, drugi so zadevo poznali. Občasno bom to vpeljevala v pouk. Razmišljam, da bi za vsak razred odprla blog za govorne vaje v 4. letniku, ko obdelujemo maturitetne teme.
Nekateri dijaki za blog še niso slišali, drugi spet so v tem boljši kot jaz. Na splošno bi jih pa to kar zanimalo. Kar se pa mene tiče,bo potrebno veliko dobre volje, da bom to uporabljala, ker nisem tip za to, saj še pošte ne odprem po več dni. Vendar, zakaj pa ne, puščam možnosti odprte.
Velika večina dijakinj je bila nad blogom zelo navdušena. Strinjale so se, da bi bilo potrebno blog obdržati, saj se s tem, ko pišejo komentarje na blog, ne obremenjujejo toliko kot bi se, če bi isto mnenje morale izraziti v razredu pred ostalimi sošolci. Prav tako so tudi dejale, da se ob tem, ko izražajo svoja mnenja "preko interneta", bolj intenzivno učijo novih besed, saj jih večkrat pogledajo v slovar (ki ga imajo prav tako na računalniku.
Pri nas še precej dijakov žal nima dostopa do ADSL internetnega priključka od doma pa tudi dekleta pogosto že vnaprej izražajo svoj odpor do računalnikov nasploh. Vsi tisti, ki pa so se dela v z bloggerjem lotili, so navdušeni in upam, da bodo s tem "okužili" še sošolce. Dijaki seveda za sodelovanje v blogu pričakujejo tudi vzpodbudo v obliki dobre ocene.
Pri nas še precej dijakov žal nima dostopa do ADSL internetnega priključka od doma pa tudi dekleta pogosto že vnaprej izražajo svoj odpor do računalnikov nasploh. Vsi tisti, ki pa so se dela v z bloggerjem lotili, so navdušeni in upam, da bodo s tem "okužili" še sošolce. Dijaki seveda za sodelovanje v blogu pričakujejo tudi vzpodbudo v obliki dobre ocene.
11 komentarjev:
Nekateri dijaki bi delali samo prek blogov, tisti, ki nimajo dostopa, na žalost niso vključeni v te aktivnosti. Zase pa mislim, da ne bom (vsaj zaenkrat še ne)delala preko blogov.
Nekateri nimajo dostopa do interneta ali niso vešči dela z računalnikom. Na splošno pa je bil odziv dober.
Zelo so navdušeni, vendar ne vsi.Vesela sem, kadar se odzove tudi kakšen ne najboljši dijak.
Nekateri so za, drugi spet ne, odvisno od njihove ljubezni do računalnika.
Ne glede na odziv, dijakom je stvar všeč.
Nekateri so se s tem prvič srečali, drugi so zadevo poznali.
Občasno bom to vpeljevala v pouk.
Razmišljam, da bi za vsak razred odprla blog za govorne vaje v 4. letniku, ko obdelujemo maturitetne teme.
Niso pokazali prevč velikega zanimanja. Toje me je negativno presenetilo.
Nekateri dijaki za blog še niso slišali, drugi spet so v tem boljši kot jaz. Na splošno bi jih pa to kar zanimalo. Kar se pa mene tiče,bo potrebno veliko dobre volje, da bom to uporabljala, ker nisem tip za to, saj še pošte ne odprem po več dni. Vendar, zakaj pa ne, puščam možnosti odprte.
Velika večina dijakinj je bila nad blogom zelo navdušena. Strinjale so se, da bi bilo potrebno blog obdržati, saj se s tem, ko pišejo komentarje na blog, ne obremenjujejo toliko kot bi se, če bi isto mnenje morale izraziti v razredu pred ostalimi sošolci. Prav tako so tudi dejale, da se ob tem, ko izražajo svoja mnenja "preko interneta", bolj intenzivno učijo novih besed, saj jih večkrat pogledajo v slovar (ki ga imajo prav tako na računalniku.
Pri nas še precej dijakov žal nima dostopa do ADSL internetnega priključka od doma pa tudi dekleta pogosto že vnaprej izražajo svoj odpor do računalnikov nasploh.
Vsi tisti, ki pa so se dela v z bloggerjem lotili, so navdušeni in upam, da bodo s tem "okužili" še sošolce. Dijaki seveda za sodelovanje v blogu pričakujejo tudi vzpodbudo v obliki dobre ocene.
Pri nas še precej dijakov žal nima dostopa do ADSL internetnega priključka od doma pa tudi dekleta pogosto že vnaprej izražajo svoj odpor do računalnikov nasploh.
Vsi tisti, ki pa so se dela v z bloggerjem lotili, so navdušeni in upam, da bodo s tem "okužili" še sošolce. Dijaki seveda za sodelovanje v blogu pričakujejo tudi vzpodbudo v obliki dobre ocene.
Objavite komentar