27. jan. 2007

BINGO!


Dan B (kot Blog)! Nebo naše blogsfere je zasijalo v vsem svojem sijaju!

7 komentarjev:

Lidija pravi ...

Končno. Za vse nas sem vesela, da smo se tako potrudile. Naj živi aktiv anglistk EŠ Kranj!

URŠKA pravi ...

JA RES SMO FACE!

robertina pravi ...

Res super.

helena pravi ...

Mary,

Glede na moj pozen pristanek (in dealine 1.2.) in navodila , da mora 5 objav slediti v petih zaporednih dneh, ugotavljam, da je moj task unfeasible.

Ali je vsaka NOVA objava nujno na NOV dan?

Prs. pojasni /svetuj!

Mary pravi ...

Ne, Helena, ko odpreš okno za pisavo nove objave, klikni Post options, na desni se ti odpre datim in ura in to poljubno popraviš. Naenkrat lahko narediš 5 objav in preden klikneš publish, nastaviš datum in uro. Lahko narediš vse za 1 dan, le ure delaj z zamikom. Lahko pa 2 na dan. Ampak, še enkrat- vse lahko pripraviš naenkrat, ker lahko s Post options "goljufaš" - to sem vam na seminarju rekla, da je super zadeva. Da objavam lahko tudi naknadno prerazporejaš vrstni red. Upam, da razumeš, kaj hočem reči. V pol ure imaš vse narejeno. Poglej primer s pogonjiki v blogu - vsako vprašanje pred objavo zamakneš za dan ali le za minuto in so nanizani drug za drugim. Če še kaj ne veš, sporoči.

helena pravi ...

Mary,

Včeraj mi je uspelo poslati nekaj s časovnim zamikom, mislim, da je "teoretično"uspelo, vendar me ob tem bega še dvoje :

- je pošiljanje s časovnim zamikom dejansko ali fiktivno.
Upam, da je dejansko in v tem primeru (pa tudi sicer) me zamima še

- kako nastaviš čas na naš časovni pas - včeraj sem že poskušala , prišla sem do tja, kjer ti ponudi različne časovne pasove a našega ni vmes, niti ga nisem mogla vtipkati sama od sebe

Privoščim ti, da zdaj uživaš kje zunaj na soncu in nimaš časa zame. Skratka hvala za odgovor - kakarkoli že utegneš...

Mary pravi ...

Helena, tvoj blog je že tak kot je treba. Če ti je enostavneje, zdajšnjim objavam in vsebini spremeni naslov in vsebino (objavi kaj v zvezi z angl) in je "fertik". Za nastavitev Time Zone - greš na settings, formatting in pri Time Zone izbereš Central Eur. time, enako za ostale (klineš puščico in se ti odprejo vse možne variante in izbereš). Ne pozabui klikniti spodaj SAVE Settings., Pa še nekaj, ZA VSE: ker ste tako pride, da imate že toliko objav, si zgoraj pri istih zavihkih nastavite pri SHOW večje število posts kot 7, če ne, vam jih skrije in je treba spodaj klikniti Previous posts, če hočeš videti prve objave. In ker ste prave čebelice, nastavite na 100, da stran tekoče teče, ko odprete blog in ni treba klikati za starejše objave. Po 100 pa grejo itak v Older ali previus posts in jih kliate ne desni strani, če želite odpreti posamezno od prej.Helena, za vnos slike kužka ti napišem zvečer.