29. jan. 2007

BLOG no. 1!



LIDIJA

8 komentarjev:

Karmen pravi ...

Pohvalno, Lidija! Kar tako naprej.

Katja.G pravi ...

Uhh, Lidija ti si pa res pridna!! Pa še uspelo ti je pridobiti dijake na svojo stran. Glede na komentarje, ki sem jih prebrala v tvojem blogu, so skoraj vsi za to, da nadaljujete z bloganjem. Boš to storila?

URŠKA pravi ...

Ja, enim vam pa tole res leži! Res lepo, zanimivo, odmevno...ČESTITAM!!

Anonimni pravi ...

Čestitam Lidija. Dijaki so za, torej ...

Nives

Lidija pravi ...

Hvala za pohvale. Meni se bo zmešalo, res si želijo nadaljevanja, poleg tega pa se je vest o mojem blogu razširila še na en drug razred, ki želi imeti svoj blog. Upam, da to ne pomeni, da bom v prihodnje spala za računalnikom. ;)

Moji spomini pravi ...

Lidija, sem ti že hotela pred dnevi hotela reči, da mi je tvoj blog najbolj všeč. Odlično! Na mojem so zbrani vsi naslovi naših blogov in jih redno spremljam.
Tudi jaz sem se odločila, da bom z bloganjem nadaljevala.

Mary pravi ...

Lidija, WELCOME TO THE CLUB! Bova obe spali z računalnikom, a zmešalo se nama ne bo... Meni je računalnik namreč poživilo, TV pa uspavalo... Me pa strašno veseli, da je všeč tudi dijakom in da bloganja po seminarju ne boste opustile. Ko vzhičenje mine, se bo sem in tja spet pojavila priložnost / tema / želja itd. nekaj narediti in dati vsem na ogled, pa bo spet en blog več...

Daša pravi ...

Bravo, Lidija! Noro!