20. jan. 2007

Hiperlink


... v petih korakih. Klikni pikapolonico in ta ti prinese navodilo...

Upam, da zdaj težav ne bo več!

7 komentarjev:

Moji spomini pravi ...

Zdajle sem pa že res navdušena. Že znam delat hiperlinke! Sem zvadila, a potem pobrisala. Hvala, Mary!

MK pravi ...

Mene pa bolj zanima, kako v blog vstaviš Wordovo datoteko. Mary to očitno zna. Morda bo naučila še mene??

Mary pravi ...

Metka, to je pa že čarovniški trik! Imeti moraš tako odlično tehnično podporo (i.e. Janka), ki ima na našem šolskem strežniku naj-naj virtualno učilnico, ki jo je ustvaril sam, in ti potem dovoli, da svoje pdf, Word itd dokumente shranjuješ tja... Je pa to verjetno možno tudi narediti tudi na drugih šolah.

Mira pravi ...

Malo me je zaneslo in sem brez krčmarja, t.j. dijakov, ki jih bom lahko šele v ponedeljek napeljala h komentiranju, ustvarila kar 2 bloga na Psa. http://mira-e-twinning-es.blogspot.com/
2007/01/curious-incident-of-dog-2html
Ne znam narediti linka, da bi v komentarju deloval.

MK pravi ...

Se mi je kar zdelo, da bo z dokumenti križ. Kljub vsemu hvala.

Mary pravi ...

Mislim,da se v komentarjih ne da delati linkov. Samo v objavah.

Mary pravi ...

Mira, vidim, da si že zastavila strokovno in nič poskusno. Ti zato v bloge ne bom nič komentirala, bom pa z veseljem spremljala oglašanje tvojih dijakov.Ti je prav, da dam tvoj link v naš blog potem, ko blog zaživi še z dijaki? Kot sem že rekla, bom na koncu itak objavila vse linke, ker bodo to vaše seminarske naloge.