24. jan. 2007

Blogger...


by Mojca Cerjak

... zdajle zaradi nepredvidenega tehničnega vzdrževanja kar nekaj časa ni deloval. Upam, da ga nismo me zrušile in ga bodo morali nadgraditi prav zaradi nas!
No, ko štejem zvezdice na nebu naše blogsfere, ugotavljam, da le še ena manjka...
Kako naj jo prikličemo?


12 komentarjev:

robertina pravi ...

Tudi jaz sem to opazila, sedaj pa le deluje.

Mary pravi ...

A si zdaj lahko odprla pdf "vzorec"?

robertina pravi ...

Mary, imam samo še en problem. Ko hočem prebrati članek (na šolskem računalniku je šlo), ga moram najprej shraniti med moje file, in ko ga hočem odpreti, ga ne morem. Isto je tudi z vzorcem. Ali je to mogoče zaradi Adobe Readerja?

Lidija pravi ...

Zvezdica je očitno izginila neznano kam.

Mary pravi ...

Robertina, za branje pdf moraš imeti Adobe reader. Je koristen tudi za ostala gradiva na netu, ker so večinoma v tem formatu. Namestitev je enostavna - z neta.

Anonimni pravi ...

cnvn

Anonimni pravi ...

Sorry za tisti "cvnv". Ni bilo mišljeno tako. "Stray star" zaenkrat (vsaj upam da le zaenkrat !!) pristaja pod anonymous.

Kmalu upam kaj pametnejšega. Saj se trudim.

Anonimni pravi ...

Poskus po regularni poti?!?

Mary pravi ...

Dobrodošla! Si na pravi, mlečni, poti!

helena pravi ...

And here's the final star at last
aspiring meekly to blog-cast
- so don't expect a blast.

It glitters faintly in the sky
and even so an utmost shy....

Long live l'etoile nouveau nee!

helena pravi ...

and here's

helena pravi ...

and here's