24. jan. 2007

Bravo, Urška!

Čudovit blog, spet nove ideje!
Urška je prva dodala še "slušno razumevanje"! Poslušajmo skupaj na http://urska41.blogspot.com/! In ne pozabite napisati svojih komentarjev!

10 komentarjev:

robertina pravi ...

Urška, ti si faca. Ta intervju bi pa jaz uporabila za uvod, ko bom delala 'Psa'. A se da speči na CD?

URŠKA pravi ...

Hvala! Če se da speči, boš pa ti bolje vedela. Že lani si mi nekaj zapekla za božič, tako da vem, da znaš! Se priporočam.

Katja.G pravi ...

Hvala za kompliment! Meni je pa všeč, da si svoje objave na blogu tudi barvno popestrila, ker tako delujejo zelo "šik". Te bom kar malo posnemala pri tem:) Zelo mi je všeč tudi tvoj nagovor dijakom. Prav zanimivo, kako se nekateri res zelo potrudijo (niko, maša), drugi so pa take lenobe:)

Lidija pravi ...

Urška ful dobr. Se strinjam s Katjo. Vse je lepo barvno.

Moji spomini pravi ...

Groovy. Všeč mi je tvoj blog. Edino tisti listening mi ne deluje. Oh, ta software. Če ima človek tako malo pojma o tem kot jaz, mu stalno nekaj manjka.

Mary pravi ...

Vse ste super!

Mira pravi ...

Urška, to je pa nekaj novega, kar se moram še naučiti. Bolj ko sem stara, več zamujenega bi rada zvedela! Te bom ob priliki pobarala. Ali pa mi kar v blogu povej, kam naj pritisnem, da se bo še kaj slišalo. Mogoče nam bo pa Mary vsem lepo razložila.

Mary pravi ...

Mira,to je mala šala. Klikneš link, klikneš rdeč zvočnik+listen, izbereš Audio player, ki ga imaš ti in dela... Glede tvojega poslušanja, so najboljše slušalke. Ali pa daš na full zvočnike - to zna hreščati... v razredu se na računalnik lahko namestijo dodatni zvočniki... multimedijske učilnice jih običajno že imajo. Sicer pa, a pride drugo leto še na seminar za Podcaste :))?

Katja.G pravi ...

Urška, tale tvoja zadnja objava je pa res fantastična. Tako lepo si izpostavila vse udeležence bloga, da so res lahko ponosni nase (še enkrat morm rečt: super tale idejca z raznimi barvami)Res je lepo.

Moji spomini pravi ...

Končno mi je uspelo slišati intervju. Prav fino.