17. jan. 2007

Seminarska naloga



Ker vidim, da nekatere že razmišljate o seminarski nalogi, je ta današnja objava (planirana je bila za jutri, pa me je Katja danes prehitela z vprašanji :))) namenjena zbiranju vprašanj in nasvetov povezanih z nalogami. Te bomo zaradi lažje obvladljivosti in berljivosti zbirale v komentarjih pod to objavo. Se strinjate? Ostalo pa se v blogu seveda dogaja dalje...
Povzemam Katjino vprašanje:
Kaj pomeni 5 objav? 5 različnih nalog ali 5 komentarjev posameznih dijakov?
Odgovor:
Mišljeno je 5 objav v blogu kot avtorice (vsebinsko po želji, seveda pa ustrezno učnemu skopu) . Če bloga ne morete preizkusiti z dijaki, bomo komentarje dodale druga drugi (to pravzaprav bomo v vsakem primeru, tudi če bodo prej že komentirali dijaki) na zadnjem srečanju, ko jih bomo skupaj pogledali.
Primer: če obravnavate pogojnike, jim date 5 vprašanj (vsak dan eno, npr. 1. Where in the world would you like to live except here? 2. What would you do if you saw little bugs in your salad? Be creative! I don’t need the truth! 3. If you could turn yourself into anything other than a human, what would it be? 4. If you could spend the day with any celebrity, who would it be? 5. Would it be easier if everyone in the class were just like you? Why/ why not? ) in bo to pet objav. Naj vas spomnim na tisti "namig", da vseh 5 objav lahko naredite naenkrat in preden vsako objavite (torej preden za vsako posebej spodaj kliknete PUBLISH), kliknete Post Options na levi in popravite datum in uro. To za vsako objavo naredite s časovim zamikom za 1 dan, ura pa v bistvu ni pomembna. To za naš seminar. Če pa boste preizkusile z dijaki/njami, pa prav tako lahko vse pripravite naenkrat, objavite le prvo, ostale štiri pa shranite kot DRAFT in objavljate postopno (greste v zavihek Edit Posts, poiščete naslednjo objavo, kliknete edit, se vam pokaže okno s tekstom, kliknete publish in je nova objava že v blogu). In tako še tri dni, pa je 5 objav za dijake druga za drugo objavljenih v blogu.

14 komentarjev:

MK pravi ...

Jaz sem tu k.g. = kot gost (kot v gledališču), sicer pa sem Marijina kolegica e-razvojnica in me grize misel, kako bloge koristno uporabiti za pouk. Ko berem vaše komentarje, se mi misli malo bistrijo. Hvala!

Mary pravi ...

Metka K., nam je v čast, da si v našem gledališču. O možnostih uporabe lahko kaj več v četrtku na našem sestanku v Ljubljani, če želiš.

Moji spomini pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mary pravi ...

Metka P., ponavadi je največ problemov, če deno zgoraj spregledaš ali si "sign in". Pisati mora Sign out. Takrat si noter. Prijavljati pa se moraš na New blogger. Če boš še imela težave, povej in skušamo rešit. Danes je Google nagajal tudi meni. Je morda kaj na tem? Sporoči. Lahko pa narediš novega....

Janko pravi ...

Glede na to, da imate nekatere težave s prijavo (verjetno posledica prehoda iz Bloggerjevih na Googlove račune ali pa tega, da niste na seminarju izvedle aktivacije računa prek povezave v sporočilu prek elektronske pošte), predlagam naslednje:

1. Poskusite se prijaviti z osnovne Bloggerjev strani (New Blogger).
2. Uporabite svoj elektronski (poštni) naslov in geslo (pazite na male/velike črke).
3. Če dobite "Username and password do not match", kliknite na povezavo "I cannot access my account" in nato "I forgot my password".
4. Sledite navodilom za nastavitev novega gesla (vmes morate klikniti na povezavo v sporočilu, ki ste ga prejele prek elektronske pošte - podobno kot pri aktivaciji računa).
5. Če vam javi "Username not found", potem Googlovega računa še nimate in bo potrebno ustvariti novega.
lp

Mary pravi ...

Janko, velik TNX, prepričana sem, da bo zdaj šlo!

Moji spomini pravi ...

Zahvaljujoč nasvetom g. Janka mi je nocoj uspelo napisat dve objavi. Povabljeni na mojo stran.
Moram se še naučit zadevo z linki in vstavljanjem slik, ker je tisto na seminarju šlo malo prehitro, oz. nismo zvadili. Se bom še trudila.

Moji spomini pravi ...

Moje naslednje vprašanje: ali obstaja seznam blogov mojih kolegic iz šole, da bi si ogledala, kaj ustvarjajo one? Ali pa moram klikniti na vsako posebej, kadar se oglasijo na "angseminar" s svojimi komentarji?

Mary pravi ...

Metka, super, da je uspelo. Takoj skočim v tvoj blog. Če z linki ne bo šlo (to je zelo koristno, da lahko dijake usemrjaš na dobre strani), povej in napišem navodilo. Komentarje kolegic lahko gledaš le v blogu, le Jankovo navodilo v pomoč sem dala kot objavo, da je bolj vidno. Sicer pa mislim vse vaše končne linke (nekatere jih še spreminajo), objaviti na koncu v blogu - kot vodilo k ogledu seminarskih nalog.Delovne verzije pa so vidne pri komentarjih pri objavi Bravo in dobrodošli v blogsferi. Tam z direktnim klikom ne gre, moraš povezavo označiti in prenesti. Zdaj grem pa pogledat!

Moji spomini pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Lidija pravi ...

Sem dobila elektronsko pošto, pa sem morala takoj ukrepati. Se opravičujem, ker se nisem redno javljala, kljub temu da redno spremljam, kaj se dogaja.

Moj prvotni blog http://habibili.blogspot.com je namenjen le temu seminarju. Tam je objavljen tudi link blog naslova, ki ga uporabljam z dijaki.
Poiščite ga in si ga oglejte!

;)

Mary pravi ...

Super blog in upam, da v bodoče vse udeleženke ne le spremljate, ampak tudi komentirate vse, kar dogaja v blogu...

robertina pravi ...

Končno je tudi meni steklo ob pomoči Lidije in Urške. Sicer moj sklop ni ne vem kaj, ker me čas priganja. Sedaj še malo eksperimentiram, in sem že dobila komentarje dijakov. Tako da stvar deluje. V prihodnosti bomo pa že zastavili bolj kompleksno.
Ve ste pa vse zares pridne. Čestitam.

Mary pravi ...

Čestitke tudi tebi, Robertina. Pa se je izplačalo vztrajati!