22. jan. 2007

Opozorilo!

Blog deluje brezhibno v Firefoxu, v Internet Explorerju pa se pojavljajo težave. Verjetno je to povezano z Bloggerjem, ki je brezplačen. Money makes the blogging world go round, too...

7 komentarjev:

Lidija pravi ...

Meni deluje Internet Explorer zaenkrat čisto normalno ne glede na to kolikrat se vpišem, izpišem. Ima pa Karmen težave, a se trudi.

Prof. Jerica pravi ...

Marija, super si! KOmaj preberem vse, dogaja se zelo hitro.

Mary pravi ...

Vsak dan, Jerica, vsak dan (se) dogaja. To je dokaz, da bloganje razvija samodisciplino!

Moji spomini pravi ...

Tale Explorer je res drek od serverja. Moj računalničar mi že vseslozi govori, naj grem na Mozzilo ali kaj drugega, ampak jaz sem ga tako navajena. Ker pa mi je ravno zdajle spet štrajkal, sem morala sem zliti svoj gnev.

Moji spomini pravi ...

Pa še to: če se mi prikrade tiskovna napaka v "comment", ali je ne morem popraviti kasneje, ko je komentar že objavljen?

Mary pravi ...

Metka P., žal ne, lahko ga le zbrišeš. Upam, da ne zbrišeš svojega prejšnjega komentarja, ker 100% drži! Naj bo vzpodbuda še s tvoje strani, da si namestite Lisjaka. Jaz IE ne uporabljam več. Glede popravljanja komentarjev pa morda le še moje skromno mnenje. Ker je pri objavah treba bolj paziti (vsaj v izobraževalnem blogu), so komentarji lahko bolj sproščeni in spontani, zato lahko vsebujejo tudi napake. Vsakič vseh svojih komentarjev ne moremo prebrati, če so pravilno zapisani (profesionalna deformacija....) Tudi pri komentarjih je tisto, ki šteje, vsebina. Če pa so komentarji namenjeni slovnici (ne le izražanju mnenj, idej...), pa šteje tudi slovnica (imam v mislih dijake).

Prof. Jerica pravi ...

Mary, dobri kriteriji. Se vidi, da imaš prakso iz nms-jev. :)))