24. jan. 2007

Bravo, Katja!

Welcome to the club! Ta čas, ko smo se me preštevale, je Katja naredila enkraten in tako dolg blog, da objavam komaj sledim! Vabljene, da si ga ogledate in pokomentirate na http://katja07.blogspot.com/! Ne bo vam žal!

11 komentarjev:

robertina pravi ...

Katja, super. Tudi odzivi dijakov so zadovoljivi, a ne?

URŠKA pravi ...

Katja, prava mojstrica si. Všeč mi je, da pri objavah pohvališ dijake in ne samo v komentarjih. Mislim, da te bom posnemala.LP

Lidija pravi ...

Ja, Katja ali imaš mogoče odlično mentorico? Kje si se naučila tako lepo hvaliti dijake? Meni to ne gre ravno dobro.

URŠKA pravi ...

Ravnokar sem gledala tvoj blog. Če pa tu ne bo poplave komentarjev!?!?
Super naloga za to starost!

Moji spomini pravi ...

Okydoky. Res zanimivo za dijake. Čestitke.

Mira pravi ...

Katja, zelo stimulativne naloge si si izmislila in zato ni čudno, da dijaki niso ostali hladni ob njih. Nekatere sem si že preplonkala - kar brez copy
righta.

Karmen pravi ...

Dobre teme - dobri odzivi. Bravo!!

URŠKA pravi ...

Hvala za pohvalo. Moram reči, da se rada igram z barvami, mogoče zato, ker imam majhnega otroka.

URŠKA pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
URŠKA pravi ...

ZDAJ SEM ŠLA GLEDAT TVOJ BLOG!
Ej,dobre ideje, kar ne zmanjka ti jih. Ja, barve pa tudi pri tebi lepo izgledajo.

URŠKA pravi ...

BRAVO KATJA! SANJA SE MI NE KDO SO:)