31. jan. 2007

BLOG no. 6!



HELENA

5 komentarjev:

Moji spomini pravi ...

Evo, Helena, pa ti je uspelo! Pa ne, da bi jaz kdaj dvomila!

Mary pravi ...

Jaz sem ves čas vedela, da ti bo, Helena. Jim bova povedali, da imaš manj časa zato, ker imaš Barta in da je to samo pohvalno! Sicer pa, kdaj boš objavila njegovo sliko? A svojega bloga tudi še nima?

helena pravi ...

Da je USPELO, ne bi ravno rekla, da pa bom NAREDILA, o tem pri svoji gorenjski trmi nisem nikoli niti za trenutek podvomila.

Samo treba je bilo najti prehod med Scilo (neodložljivimi obveznostmi ) in Karibdo (stalno zasedenostjo računalnika s povezavo ). Od tod moji čudaški nočni "prebliski". Ne, ne sicer sploh nisem nočna ptica.
Nepoznavanje je tukaj bilo še najmanjša - sicer ogromna - ovira.

Mary, medtem, ko Bart čaka na izpolnitev svoje legitimne ambicije, prosi za naslov bloga tvoje Pike (????)

URŠKA pravi ...

HELENA, TI SI BLA PA ZLO HITRA. Ravnokar začela - pa že končala!!
Lep blog!!

helena pravi ...

Urška,
Ja, hiter, lep, pa dolgočasen...