16. jan. 2007

Super!



Po komentarjih sodeč se je vaš včerajšnji skok v blogsfero zavlekel še pozno v noč. In to me zelo veseli! Sicer pa kot velja, da »Practice makes perfect«, vaja dela tudi blogerko.

7 komentarjev:

URŠKA pravi ...

Seminar je bil res super. Malo moram razmisliti o temi in sploh preizkusiti stvar. Lepa slika!

robertina pravi ...

Slikca je super. Se pa kar matram s temi blogi, kajti ko sem hotela odpreti svoj blog pod tinalongstocking, se mi stran ni hotela prikazati, zato sem ustvarila nov blog:tokrat s krajšim imenom: rr69. In glej ga zlomka, sedaj pa imam kar dva. Moram še malo tuhtat. Lep pozdrav. Aja, tale komentar se ni hotel ustvariti, zato sem aktivirala google račun. Upam, da bo sedaj šlo.

Mary pravi ...

Včasih verjetno malo dlje traja, da se stran odpre, ali ne dela strežnik, torej zataji tehnika in ne mi... Ima pa to tudi dobro stran - dva bloga... Bodo zrasli kot gobe po dežju... Tudi jaz sem sama sprva veliko preizkušala,tako se največ naučiš.

Lidija pravi ...

Če bi dan imel več ur...
Imam vprašanje. Ali morajo dijaki ustvariti Google Account, če želijo podati svoj komentar? Rada bi, da bi določen blog uporabljali dijaki le določenega razreda. Kako to naredim? Grem na Settings, Comments, Who can comment? Izbereš potem members of this blog ali kaj? Kaj potem?

Mary pravi ...

Ja, potem izbereš Members of this blog. Zdaj je določeno za komentiranje. Potem greš pa pod istim zavihkom Settings na desno pod Permissions in tam vpišeš e naslove tistih (vsakega moraš poslati posebej, ne več naenkrat), ki jih hočeš povabiti, jim tam pošlješ povabilo in ko oni po prejetem mailu to potrdijo, postanejo člani bloga. Če pa si član bloga lahko tudi objavljaš. Mislim, da se ne da nastaviti tako, da bi lahko člani bloga le komentirali, ampak avtomatično s tem lahko tudi objavljajo. To pa je za 30 dijakov zagotovo preveč. Kot sem rekla na seminarju, bi jaz povabila naenkrat le manjšo skupino. Ker je to potem obvladljivo tudi s tvoje strani. Če pa želiš, da le komentirajo, bi jaz dajala objave, za komentarje bi pa potem dala Registered users in za posamezen razred dala poseben blog. Pa še to bo komentarjev preveč. Če vsak da samo enega... Ko pa začnejo komentirati še drug drugega, je težko obvladovati. Seveda je odvisno, čemu je blog namenjen - če je bolj kot debata, je to ene vrste forum in je super, če je komentarjev veliko. Če pa moraš ti , če jim npr. daš za eno nalogo za pouk, popravljati, je bolj obvladljivo manjše število. Jaz delam naenkrat s pribl. desetimi. Se menjavajo. Po interesih. Mislim, da je najbolje, če jim enega delaš ti in oni komentirajo kot regis. users, kakšnega pa naj pišejo sami - so oni lastniki bloga - po interesih. Npr za zabavo, pesmi, svoja likovna dela, če so dekleta, lahko tudi modo, lahko si delajo slovarček, kot digitalno banko novih besed, ugankarski blog - npr 1 diajk objavi 1 uganko na teden,naslednji teden drug dijak it d itd. Bom pa še Janka vprašala, če je možno komentatorje omejiti s povabilom brez da bi blog tudi pisali. Če pa kaj bere naš blog, naj se javi sam...

Mary pravi ...

Lidija, preverila sem pri Janku, če sem ti pravilno povedala, da s povabilom v blog lahko dikaji tudi komentirajo in mi je potrdil, da je tako. Torej določene skupine ne moreš omejiti le na komentarje. To funkcijo in še premnodo drugih pa omogoča Moodle... Si bila tudi ti na tistem seminarju kot Daša? Torej, svetujem za vsak razred različen blog - komentira največ 10 dijakov. Potem spet nova tema in nov blog, komentira druga skupina dijakov itd. Kot rečeno je odvisno, čemu je blog namenjen. Jaz delam naenkrat z največ 10. Pa krajše. Morda o konkretnih nalogah za učni sklop kaj dorečemo še v živo...

urška pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.