15. jan. 2007

Bravo in dobrodošli v blogsferi!

No, zdaj pa nama prosim v komentarjih zaupajte, kako vam je šlo. Obenem napišite naslov vašega bloga (povezavo).

12 komentarjev:

Daša pravi ...

Prva liga, kakšen moodle, ne vem kaj so nas z njim matral.

Karmen pravi ...

Zdi se mi v redu, samo doma se bom morala še malo razgledat, ker je bilo malo prehitro.
http://karmen-snooker.blogspot.com

Moji spomini pravi ...

Treba bo še vaditi. http://marjetapapler.blogspot.com

Nives pravi ...

Pozdravčki blogerkam! Vabim vas, da obiščete moj blog:
www.ucimoseskupaj.blogspot.com

Nives

Lidija pravi ...

Ja bejbe bo treba poskusit!

helena pravi ...

a si doma?

Prof. Jerica pravi ...

Marija, ti si zakon! Tole izgleda čudovito preprosto in kaže, da ste se kar dobro zabavale.
Tudi Nives učimo-se-skupaj je oblikovala lep brlog.

Tukaj pa je moj Close-up (eTwinning) blog, ki jih zdaj delamo z našimi in belgijskimi dijaki.

http://close-upslo.blogspot.com/

Mary pravi ...

Živjo, Jerica! Tnx. Upam, da Nives prebere tvoj komentar - Nives je oblikovala lep brlog... Ne vem, a se ti je zatipkalo ali si to naredila namenoma. Kakorkoli že, je zabavno. Nives je res zverinica, ima svoj blog in morda tudi svoj brlog - ni pa jezna. Niti huda. zato nas bo pa 25. kar povabila k sebi... da nas v svojem brlogu (njena nova pisarnica na Zavodu je res majhna) počasti s kavico in upam, da ne raztrga... :)

Mary pravi ...

Super, spet en nov blog. Jerica, čakamo fotke in nove objave.

MK pravi ...

To je noro! Saj ne bomo imele časa za kaj drugega. Poskušam tudi jaz:
http://studywithus.blogspot.com/
Lep pozdrav vsem!

Prof. Jerica pravi ...

Metka & Mary,

kaj a prej smo pa imele kaj časa??? Jaz sem trenutno v iEARN šunku, to pomeni, da preživim dosti prostega časa z Iranci. Poleg tega imam v paci dijakinjo, ki bi lahko postala prva slovenska iEARN predstavnica mladine.

Če nas žene vedoželjnost, se ne moremo zadržati. Super ste, kar tako naprej.

Jerica

Prof. Jerica pravi ...

In uživajte v svojem in drugih brlogih. ;)