24. jan. 2007

Dodatna navodila za seminarsko nalogo

Če povzamem vaše delo do danes, lahko sklepam, da ste za svojo seminarsko nalogo izbrale moj prvi predlog - primer bloga z učenci in 5 objav. Ta del imate skoraj vse že narejen. Nives je potem dodala, da je to delo potem treba še uvrstiti v učni sklop. To pa, če poenostavim, pomeni, narediti eno mini tabelo, kjer bodo opredeljeni: tema, cilji in dejavnosti. Najbolj enostavno je, da prepišete iz svoje letne priprave. V pomoč sta vam lahko učni načrt in katalog znanj (pa mislim, da ni potrebno), za vzorec pa si lahko ogledate mojo seminarsko, ki sem jo morala izdelati pri usposabljanju v Moodlu, kjer smo tudi morali svoje ideje uvrstiti v učni sklop. Vi od tega naredite le prvo stran, torej tabelo. Pa bova zadovoljni obe - jaz in Nives. Če bi s tem v zvezi imele še kakšna vprašanja, jih prosim kot komentarje objavite pri tej objavi.

7 komentarjev:

robertina pravi ...

Mary, rada bi videla tvoj vzorec, in sem kliknila na vzorec, pa se nič ne pokaže. Kaj delam narobe?

Mary pravi ...

Meni dela! Sem zdajle še 1x preverila . Če boš še imela težave, napiši in ti pošljem z mailom. Morda je le nagajal blogger. Aja, je pa v pdf formatu - imaš nameščen Adobe Reader?

robertina pravi ...

Jaz sem tudi najprej mislila, da je nagajal blogger. Mislim, da Adobe Readerja nimam nameščenega. Lepo prosim, ali bi mi ga res lahko poslala z mailom? Hvala.
Se pa bom potrudila namestiti Adobe Reader.

Moji spomini pravi ...

Evo, tale del je pa tisti, ki mi je vedno odveč. Tile cilji, smotri,sredstva in podobno, je en kup pisarije, ki je človek nikoli ne pogleda in je sama sebi namen. Mi je žal, če sem tako neposredna, ampak že pri pripravah dobim ošpice, ko se pojavijo tele tabele.

Lidija pravi ...

Tudi meni ni prav nič všeč tale zadnja informacija o seminarski nalogi. Zelo sem uživala, ko sem z dijaki uspešno vzpostavila vez prek računalnika. Vse se zelo trudimo, kar je menda jasno videti. Žal mi je, ampak meni je vse skupaj "dol padlo" (se opravičujem zaradi izraza).

URŠKA pravi ...

Res HUDO....., KAJ ČE BI RAJE NAREDILE KAJ DRUGEGA? Zanima me, če bi lahko tole bloganje prijavile na šoli kot projekt, čeprav je v okviru seminarja?

Mary pravi ...

Se glede "pisanja zaradi pisanja" popolnoma strinjam z vami. Meni je ful špon (v moji mladosti smo rekli le špon...), da ste v blogih in z blogi zaživele, da jih boste morda še uporabljale ali kdaj kasneje uporabile, če vas spet zagrabi ali se pokaže potreba. Dobile ste info o novosti, ki jo boste plemenitile same. Meni je v veselje, da seminar ni bil sam sebi namen. Zame je več kot seminarska to, da ste se prav vse še zdaleč pred rokom potrudile blog izdelati in ga tudi preizkušate. In da veste, da IKT ni bau bau, le ob pravi priložnosti, s pravo količino / mero in na pravi (za nas neračunalnikarce) težavnostni stopnji se je moramo lotiti - da se nam ne upre kot se je vam Moodle.