20. jan. 2007

E-gradiva



Daša je v enem od komentarjev prosila za povezave na koristna e-gradiva. S klikom na e-gradiva si boste odprle Wordov dokument, ki si ga shranite na svoj računalnik. Brskanje po njih bo zagotovo koristno in tudi zabavno. Morda vam "klikne" tudi kakšna ideja za seminarsko nalogo...

5 komentarjev:

Moji spomini pravi ...

Krasna informacija. Hvala.

Daša pravi ...

Noro, Mary, stokrat hvala.

Daša pravi ...

Končno sem dobila prvi odgovor od dijakov na svoj blog.
Moj naslov je dasaravnikar.blogspot.com
Res je dobr tale blog. Svaka čast.

Mary pravi ...

Daša, me veseli, da je tvoj blog zaživel. Dam objavo v naš seminar. Ti pa prosim daj komentar še v blog pod Seminarska naloga, kjer zbiramo vaše linke. Upam tudi, da ti povezave na gradiva pridejo prav - saj si to imela v mislih, mar ne? Če bi bila zima, torej prava zima, bi ti rekla, da je to za krajšanje dolgih zimskih uric, tako pa - gotovo si boš našla čas, da sem in tja pobrskaš in najdeš kaj zanimivega.

robertina pravi ...

Super, tudi jaz sem si jih shranila,ker bo to sigurno zelo koristno. Hvala.