28. jan. 2007

Oddaja seminarskih nalog

Prvi del seminarske naloge (primer bloga z učenci) ste že pridno in uspešno izdelale, zato vse zaslužite čebelico! Ko naredite še piko na i (vključitev v učni sklop), mi nalogo prosim pošljite v word formatu na moj elektronski naslov. Naloge bom objavila v blogu, da si jih pred končnim srečanjem 5. 2. že lahko ogledate. O našem delu bomo poročale in ga povzele še skupaj na srečanju, saj je naš moto: UČIMO SE SKUPAJ.

10 komentarjev:

helena pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
helena pravi ...

Jutro Mary,

Dve objavi sledita še danes, upam. Še ne vem kaj - mogoče odvisno tudi od današnjih vsebin/ poteka.

Tole o tisti tabeli tudi mene ne veseli preveč (ampak "a man has to do what a man has to do ")

Sicer pa lahko brez kakršnekoli neiskrenosti rečem, da je bil to za mene najboljši seminar kar sem v tem cehu. Najboljše je bilo to, da si nas "gonila", da smo morale , sicer s tvojo budno pomočjo, ves čas SAME delati. Torej, delamo skupaj - a vsaka posebej ZASE.

Sicer pa nisem nočna ptica - sploh ne - vendar si včasih samo takrat lahko izborim dostop do računalnika s priklopom na net.

Glede nastavitve časa pa naj povem, da sem že včeraj sama našla tisti "trak" za izbor različnih pasov, vendar vmes ne najdem našega. Kaj je lahko narobe?

Ponedeljek, 29 januar 2007 5:45

helena pravi ...

Ups,

dvakrat isto, vem kaj je bilo narobe, ne spomnim se pa več . kako ga izbrisat (tudi sicer me to zanima). Mogoče ugotovim kasneje - zdaj moram pripravit za v šolo...

Mary pravi ...

Klikneš na "kantico" pod komentarjem. Potem te ponovno vpraša, če res želiš zbrisati in spet potrdiš. Pred ponovno potrditvijo lahko spodaj odkljukaš, da hočeš zbrisati za vedno- se potem v komentarjih ne napiše, da je bil Comment deleted by the author. No, mislim, da bo šlo. Bi ti lahko jaz, pa kot sem vam rekla na seminarju - največ se naučite, če preizkušate same. Če vam jaz vse pokažem, se hitro pozabi. Learning by doing - to nekaj šteje.
Glede časa - mora biti tudi naš, počasi preglej, ker jih je malo morje. Pa spodaj potem ne pozabi klikniti Save settings.
Sicer pa hvala pa pohvalo, si mi polepšala dan.

Karmen pravi ...

Hvala za pohvalo. Mislim, da smo se VSE izredno potrudile.

Lidija pravi ...

Hvala za čebelico. Mislim, da smo si jo pošteno zaslužile.

URŠKA pravi ...

Šele sedaj sem opazila, da čebelica tudi pomižikne! Res je luštna!! Kje pa se dobi take gibljive slikce? LP

Mary pravi ...

Na internetu. Če iščeš slike, moraš zraven napisati animated,da je v pravem formatu...

Daša pravi ...

Hvala za pohvalo, Mary. Tud meni je bil to z naskokom najbolj uporaben seminar.
Ni mi pa nekaj čist jasno: kaj naj zdaj pošljemo pa na kakšen naslov?

Mary pravi ...

Daša, odgovarjam šele zdaj, ker sem bila dopoldan na CMEPIUS-u, popoldan pa v šoli. To, kar delate, je preba uvrstiti v učni sklop. Po mailu sem vam poslala svoj vzorec (svojo seminarsko). Kratko pisanje, zaradi reda volje in da se vidi, da to delamo z didaktičnega vidika. Če še česa ne veš, sporoči!