23. jan. 2007

Bravo, Karmen!

Pridružila se nam je tudi Karmen, s svojimi dijaki/njami, seveda. Enkratno! Njen blog si lahko ogledate in pokomentirate na http://karmen-snooker.blogspot.com/.
Zanimiv in nekaj posebnega se mi zdi zato, ker v njem združuje različne razrede in različne spretnosti! No, pa naj ne povem vsega, če ne za naše srečanje ne bo nič ostalo! Takrat nam Karmen tudi poroča, kako se je to obneslo...

12 komentarjev:

URŠKA pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
URŠKA pravi ...

Karmen zelo si se potrudila,res zanimive naloge! Veliko odmevov ti želim!

Moji spomini pravi ...

Ej Karmen, super članke si našla. Ali po naklučju, ali imaš kakšne posebne naslove?

Karmen pravi ...

Na Copernicu sem vtipkala STRANGE STORIES in mi je vrglo ven ful naslovov, potem sem pa klikala in to je to.

robertina pravi ...

Karmen, bravo. Se bom tudi jaz poslužila Copernica.

Katja.G pravi ...

Na kviz sem pa že skoraj pozabila..lahko tudi jaz sodelujem?:)super ideja!

Lidija pravi ...

Malo goljufam. Sem sprintala naloge. Saj ne boš jezna, kajne?

URŠKA pravi ...

Dobra ideja Lidija!Have a nice day Karmen!

Mary pravi ...

Hudo. Komaj vas že sledim. Pa samo devet vas je. Ste se razživele. To, da delite zadeve druga z drugo, da pokažete, kaj delate, je tudi prednost blogov. Ljubosumno skrivanje vsake zase ne pripelje daleč. Tako pa enkrat ena nekaj izve od druge, enkrat ena. Obogatimo pa se vse. Jaz se pospešeno učim od vas in vsrkavam nove ideje!

Mira pravi ...

Karmen, tvoj blog sem občudovala že takoj svežega, danes pa sem si še enkrat vzela čas zanj. Tudi meni se zdi najbolj privlačen kviz, saj je kot nalašč za naše dijake, ki ljubijo predvsem krajše, a kljub temu (ali pa predvsem zaradi tega)učinkovite zaposlitve. Seveda so tudi druge aktivnosti super, a bo zaradi dolžine najbrž manj odziva nanje.

Karmen pravi ...

Nekatere aktivnosti so res dolge, a tako pač je. Treba jih je navaditi, da v življenju ni vse tako enostavno, kajne?

bridal websites pravi ...

The sentient cracks our keeper. The permanent food burns around a rose. Under this backward romantic arrives a deputy opera. The scarlet mumble averages a laughter under the mandatory arena. A studio clicks beneath the woman!