20. jan. 2007

Bravo, Metka P.!

"Na ogled postavljam" povezavo na super blog naše Metke P.! Za vzpodbudo in vzgled ostalim!

http://marjetapapler.blogspot.com

7 komentarjev:

MK pravi ...

Res vredno ogleda! Bravo!

Lidija pravi ...

Super Metka!

robertina pravi ...

O Metka, kako mlada in vitka si na sliki! Krasna fotka. Tudi jaz moram še pogruntati, kakao spraviti sliko gor in narediti kakšen link.

Katja.G pravi ...

Metka super blog imaš! Zaradi pestrosti objav (članke, slikce, verzi, šale), deluje zelo sveže in up-to-date!

Moji spomini pravi ...

Vse lepo in prav, vendar po moje delam kakšno napako, ker sem vse svoje dijake samo povabila na svoj blog, nisem jim pa dala določenih nalog za prav določen razred. Tako opažam, da so na mojih straneh bili, a niso pustili nobenega komentarja.

URŠKA pravi ...

Metka, sem mogla v slovar, da vem kako si me pohvalila. Hvala. Rada se vrnem k tvojemu blogu, je zelo zanimiv! LP

Anonimni pravi ...

чтобы добавлять свои статьи, обязательно ли регистрироватся?