23. jan. 2007

Bravo, Robertina!

Vsak čas bomo vse! Robertina čestitam, da si se lotila slovnice, ki je dijakom/kinjam najmanj vabljiva! Dokaz, da je v blogu tudi slovnica privlačnejša, najdete v dobrih odzivih dijakov v njihovih komentarjih na Robertininem blogu!

9 komentarjev:

Lidija pravi ...

The best bejba! Uspelo ti je!

Moji spomini pravi ...

Res super, da imaš tak odziv. Bravo. Jaz sem mojim dijakom danes povedala za svoj blog in sem ravnokar dobila en edin komentar.. Sem kar malo razočarana.

Mary pravi ...

Morda preresno vzamejo ali se bojijo delati napake. Naj iz svojih izkušenj povem, da jaz vse svoje bloge zaenkrat delam s tehniki in ne gimnazijci. So bolj sproščeni in takoj za akcijo, gimnazijci so pa bolj "štrebarji" in bolj visoki. A od njih je ponavadi manj odziva (oni že vse vedo, zakaj je pa to treba, je brez veze)in tudi manj rezultatov. Vsaj pri nas je tako. Kljub vsemu ni to TISTA gimnazija... Tehnična inteligenca se pri nas ustvarja predvsem na strokovni šoli in je z njimi tudi lažje delati in sodelovati.

URŠKA pravi ...

Robertina mislim, da je res tisto, da je bolje če so objave krajše. Čestitam!

Karmen pravi ...

No, Tina, tudi jaz sem se posvetila slovnici, in sicer indirektnim vprašanjem. Nekaterim dijakom gre to bolje od rok kot pa pisanje, a ne? Kar tako naprej!

robertina pravi ...

Hvala punce za spodbudne besede. Ampak saj se bom jaz tudi polotila kaj kompleksnejšega, le čas si moram vzeti. Moram pa reči, da vas vse zelo občudujem, ker ste ustvarile tako čudovite bloge.

Katja.G pravi ...

Robertina, kako ti je uspelo narediti tako lepo urejen in sistematičen blog?

URŠKA pravi ...

Mislim, da bi ti morala odgovorit semle. Torej , hvala za pohvalo. Časa pa vzame tole bloganje, kot da bi skrbel za še enega otroka! Ti si pa mojstrica za peko muske, a ne? Lep doteran blog imaš pa tudi!

Mira pravi ...

Robertina, ti si mi pravi vzor za sistematičnost in natančnost! Tudi tvojo blogovsko zamisel bi bilo treba servirati širšim dijaškim množicam!